shopping

Under Skövdes gigantiska shoppinghelg så slank jag förbi stan med mammsingen och hamnade på MQ och hittade ett uunderbart linne i korall/rosa! Min vår favoritfärg och blev kär direkt, som tur var blev mamma det också så nu hänger det i min graderob. Tack mammsibumsingen ♥

Idag så var jag, syster-yster och pappa på vaccination men svängde påväg ifrån mediamarkt förbi skokanonen som har öppnat på stallsiken. Dock tyckte jag att det var en flopp då det bara var "tantiga" skor och nästan allt kändes plastigt. Men systern min fyndade ett par fina, vanliga svart skor för 150 kr.

Nu blir det att se klart på sex and the city och sen sova :) natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0