home sweet home


Nu har jag faktiskt varit hemma ifrån Stockholm i över att dygn men men.. Jag hann inte blogga igår och sen har denna dagen varit full fart medvetslös! Dagen beståd av Stan, Jobb 12-17, Maskerad  vara där 18 och nu hemma! Jag är super trött men har varit en kul dag och mer om maskeraden kommer, måste bara få bilder ifrån folket :)

Nu om Stockholm,
Dag 1: Vi kom dit och träffade Ulrica Carlsson (c) för att bli guidade genom riksdagen där vi även såg k-g bergström, maud olofsson, elisabeth höglund. Vi var även med under en frågestund som var riktigt intressant. aja sen bar det vidare till moskén bär vi tjejer var tvugna att ha på oss liknanade morgonrockar och se allmänt idiotiska ut, (se bilder nedan) Sedan bar det av till vandrarhemmet och vidare för att se fullbokat med morgan alling, riktigt roligt! :)


Dag 2: Iväg tidigt för att gå på museum om förintelsen i Ukraina för sen ledig tid för Shopping! Jag fick med mig en randig tröja och ett blå/lila linne ifrån Zara och en heidi klum t-shirt från Salt :) sedan följde en seg färd tillbaka till Skövde i buss :) Men sammanfattningsvis tycker jag att resan var riktigt kul! :)


hittade också ett älskvärt citat i Stockholm: "att älska är att giva, giv!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0