every girls dream

Har övertalat min syster och pappa och jag ska göra om ett av mina rum till en walk-in-closet. Jag och min syster ska dela men jag är fortfarande överlycklig! Jag skissar som attan och idéerna bara springer omkring i huvudet. På de underbara bilderna nedanför så ser ni den första skissen på hur två av väggarna troligen kommer att se ut, möbelväg.. Sen är jag riktigt sugen på att ha skohyllor och krokar på väggen för att hänga väskor på! aja, nu måste jag sova.
Puss ♥
                



Kommentarer
Postat av: tove

ne, inte kul alls... nu borde jag plugga.. men vad gör jag istället? jo, sitter här. fy på mig! pepp på helgen i alla fall :) du o din walk in closet <3 (kolla engelskan stolt)

2009-04-21 @ 18:30:22
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0