i have to

Jag måste börja träna! Herregud, jag ser ju ut som en kvarglömd deghög med armar och huvud.. uschianna! Så får ta tag i det, troligen efter helgen för det känns som om sommaren kom tidigare än väntat i år. Dock så är det inte sommar ännu egentligen men det känns verkligen så.. när jag ifrågasätter och sedan struntar i att ta jacka så är det sommarfeelings in the air! :)

Imorgon är det sista dagen i skolan för denna veckan, tyvärr så går bara jag i min klass kvar till 4 men vad gör man inte om man går företagargymnasiet :) det är ju även valborgsmässoafton (oj, långt ord!) imorgon och då är det självklart att man ska ner till sjön och elden, fick nyss veta att de kanske inte ska ha någon eld för att det har varit så torrt senaste tiden men det måste man ju! Man får väl vattna gräset innan eller nått :s

Nu, nu, nu tillbaka till historia och svenska arbete men först citat från världens bästa lillebror:
"Carro, vad heter bil på spanska? (jag försöker verkligen komma på vad det heter) Jag svarar: vet inte, hurså? Han svarar: EL-bil" Jag diggar dig lillgrabben


Kommentarer
Postat av: tove

här hittade jag den ursnygga outfitten! alla hennes är sjukt snygga :D http://therezz.blogg.se/category/-therezmixar.html

2009-04-30 @ 08:17:16
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0