just dance


Idag var det dansdag och det gick prima, jag och Emil ägde dansgolvet. Vi gjorde tom så när jag hoppar upp på hans höfter :) sjukt snyggt var det! Sen åkte hela familjen till Rusta och inhandlade vår julgran, en stor och fin plastgran!
Ikväll så skulle sälengänget samlas och planera inför resan men det blev som det blev. Vi gjorde inte mycket mer än att skriva inköps-/packninslista på datorn. Men men det läser sig nog :)

Igår så fikade jag med min favorit på Rådhuset i nog två timmar, Mys! :) Sen bakade eller lagade vi knäck när vi kom hem :D Riktigt lyckad faktisk, seg som sjutton men det är så det ska vara. Måste bara inför fredag också, ska ha fika i klassen och alla ska baka och vara finklädda.

aja, nu ska jag lägga mig.
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0