well


äntligen helg! :) det ska bli så skönt att slippa skolan för två dagar iallafall. Hatar den veckan jag har haft, två prov och inlämningar och läxor till hela Sverige men går man samhäll så gör man. Iallafall igår så var jag först och fikade med Hanna, Tove och Emelie sedan var det nästan som ett byte för då var det fika med Andreas, Bischoff och Sofia och tillsist så var det bara jag och Sofia.. Senare på kvällen så var det folk här och kollade idol och spelade wii, alltid lika roligt. Idag så blir det nog städning och engelska plugg sedan kanske lite julpyssel. Ska nog göra lite knäck och kanske nått annat juligt :) bilder kommer senare.

Ikväll så väntar jag på om det finns någonting som händer, men det verkar just nu som om det blir hemma kväll eller liknande.. hm, jag är sugen på att hitta på någonting.. aja

Imorgon blir det nog engelska hela dagen, prov på måndag tro det eller ej. Men nu ska vi vara positiva och se framåt. Framåt till SÄLEN! wiie det är nått att läängta efter. Alla ni som är i Sälen och främst ni i Tandådalen vecka 2 bör se upp, vi kommer att vara höjdpunkten! :D

Ne, nu ska jag äta och sen blir det städning, have it folket!


Sälen! fast detta är Alperna men samma sak..
 


Kommentarer
Postat av: tove

woho, sälen. here we come! :D

2008-12-13 @ 15:37:00
URL: http://engnufleragnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0