presents


Såå, nu är julen över.. Måste erkänna att man får mindre och mindre julkänsla ju äldre man blir. Och speciellt om man som jag fyller år sista november så känns julafton bara som en förlägning av sin födelsedag, man får presenter först på födelsedagen och sen så kommer några fler.. lite tråkigt om man jämför med när man var liten och allt var roligt, tomten, maten och till och med kalle anka..
Aja, efter några roliga julaftonar i år så har man fått presenter :)
Jag har bland annat fått:
- En digitalkamera
- Pengar
- Böcker
- Kläder
- Massa smink
- Smycken och hårband
- En väska
- Wii fit

Pappa tyckte också att det var dags att köpa ny tv snart så ska ut imorgon och (Troligen) köpa en, pappa har sin favorit en LG 47" så jag kommer inte att argumentera mycket med honom :) I'm looking forward to it!
Jag är i alla fall hel nöjd med detta årets jul och längtar tills nästa år redan nu. Men mest längtar jag efter sälen!! Bara några dagar kvar nu :)

Nepp nu är det dags att spela wii och bli lite fit :) Ha en bra fortsättning!
Puss<3



Kommentarer
Postat av: tove

vi kommer ikväll för att bli lite fit ;)

2008-12-26 @ 16:52:40
URL: http://engnufleragnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0