christmas edition


Hej igen, kvällen blev så att jag bowlade (denna helgen också!) med pappa, syster och några pappa-kompisar sedan hem och äta julmat men alla och Andreas och kolla lite på El Clasico.. Det blev däremot ingen julpyssel eller bakande idag, men får ta det någon annan gång :)

Sedan har jag suttit här och fixat en ny design på min blogg, fick till en christmas edition som jag är ganska nöjd med, det har ju kommit snö och det börjar ju faktiskt dra ihop sig till jul - och jullov! Jag längtar verkligen! :) Har ärligt talat inte köpt alls många paket ännu, kanske två stycken max. men det är iallafall ett tag kvar. Ingen som har något tips på vad man kan ge till sina föräldrar? Jag har verkligen inte den blekaste aning om vad jag ska ge dom. Tips välkomnas :)

Aja, nu blir det nog en film innan natten, ha det bra allihopa!
Och GOD JUL i förskott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0