before christmas

Denna trevliga afton började med spaghetti och köttfärsås sen blev det baka och jukpynta för hela slanten. Vi klädde granen och ställde upp liten änglar och fina grejer. Aja, efter det så bakade jag, eller aa jag ver ju tvungen att göra det eftersom det är avslutning imorgon med Mysteriet på grveholm, Sunes jul och alla har bakat (förhoppningsvis) så det är vad jag ska göra imorgon! Jag bakade i alla fall världens godaste knäck! och sen slängde jag ihop några pepparkakor och var ju tvungen att ha glasyr på dom :)


   


  

 


Have it everyone! :)



Kommentarer
Postat av: tove

knäcken var sjukt god ;D nu är det endast 14 dagar kvar till SÄLEN! Får ha en till planeringskväll någon gång mellan jul & nyår och bestämma det sista :) GOD JUL <3

2008-12-21 @ 14:41:56
URL: http://engnufleragnotter.blogg.se/
Postat av: tove

mer inlägg carro lilla! :D

2008-12-25 @ 13:45:58
URL: http://engnufleragnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0